نوبت دهی دکتر ترابی

لطفاً برای نوبت دهی دکتر ترابی فقط از اطلاعات این صفحه استفاده کنید. دکتر ترابی در هیچ سامانه‌ی آنلاینی عضو نیستند. مطب دکتر ترابی همه‌روزه به جز پنج‌شنبه‌ها و تعطیلات رسمی باز است. در این صفحه می‌توانید کلیه‌ی مراکز درمانی‌ای که دکتر ترابی در آنها مشغول است را مشاهده کنید. با لمس بر روی آیکون‌های تماس و نقشه می‌توانید با تلفن همراه خود با ما تماس بگیرید یا به کمک برنامه‌های ناوبری موبایل خود به سمت محل مورد نظر حرکت کنید.

از آن‌جایی که اغلب وقت‌های بیماران از پیش مشخص شده است و معمولاً از روز قبل وقت‌های خالی مطب پر می‌شوند، خواهشمندیم بدون تماس قبلی به‌هیچ وجه مراجعه نکنید. حتی در صورتی که نیاز به ویزیت اورژانس دارید لطفاً یا از طریق تلگرام یا تلفن مطب هماهنگ کنید.

مطب.

نوبت دهی دکتر ترابی برای مطب: مطب دکتر ترابی همه‌روزه به جز پنج‌شنبه‌ها و تعطیلات رسمی باز است. پیش از مراجعه به مطب حتماً با تماس تلفنی وقت بگیرید. متأسفانه از پذیرش بیماران بدون نوبت معذوریم.

  • آدرس

    تهران، خیابان استاد مطهری، خیابان فجر، کوچه مدائن، ساختمان مدائن، پلاک 5، واحد 1

  • تماس ضروری

    نوبت‌دهی و تماس ضروری (مانند عوارض دارویی و تداخلات) فقط از طریق تلگرام.
    ۰۹۳۸۴۹۴۵۴۵۹
  • ساعات ویزیت:

    شنبه تا چهارشنبه به جز روزهای تعطیل، جهت تعیین نوبت بین ساعت 4 الی 8 عصر تماس بگیرید.

درمانگاه شبانه روزی گرگان

نوبت دهی دکتر ترابی برای درمانگاه گرگان: دکتر ترابی در روزهای دوشنبه و چهارشنبه در درمانگاه شبانه‌روزی گرگان واقع در خیابان شهید نامجو در خدمت مراجعین هستند. لطفاً پیش از مراجعه با تماس تلفنی وقت بگیرید.

  • آدرس

    تهران، میدان سپاه، خیابان نامجو، چهارراه معینیه، درمانگاه شبانه‌روزی گرگان.

  • تلفن

    تلفن: ۷۷۶۵۱۶۱۷، ۷۷۵۰۴۴۰۶، ۷۷۶۰۵۸۲۶

  • ساعات ویزیت

    دوشنبه‌ها، سه‌شنبه‌ها و چهارشنبه‌ها 2 تا 4 عصر